Friday, July 22, 2011

My milk booster

Selama beberapa minggu
beberapa bulan
aku mencari benda yang boleh 
memperbanyakkan susu ku
akhirnya aku ketemu

tsk tsk tsk
menangis secara avatar
betapa aku bersyukur bertemu dengan 

taraaaaaaa

imej diambil dari KIM group
diupload oleh  Nursafariza Najla

inilah minuman kegemaran saya sekarang
anda mesti hairan kenapa ada tulisan cina
mungkin sebab cina memang minum teh ni
tapi ada tanda halal tau
jangan risau :)

pagi2 sebelum keja minum nih
memang mashukkk
sebelum nih milk booster saya adalah cheese
tapi leceh lah
xkan la membuat cheese cake 
tiap2 minggu
penat jugak

syukur alhamdulillah
bertemu jugak dengan milk booster yang serasi dengan ku
ngam-ngam mau puasa
mesti mau buat stok banyak2 ni
kena rajin pam malam-malam
sebab malam lah waktu hormon untuk susu 
lebih aktif
hinggakan masa df baby Izz sebelah
sebelah lagi memancut
habis basah lencun baju
rugi-rugi kalau tidak dipam
harap-harap rajin lah
aku mengepam malam-malam 
seperti masa aku berpantang dulu huhu

actually banyak sudah persediaan yang dibuat
untuk bulan puasa nih

Antaranya :
1. Beli kurma 
2. Beli Performance drink agar badan tidak terdehidrat (Biasa kalau lepas pump, mesti lapar sebab badan kurang cecair)
3. Beli TEH KURMA (wajib)
4. Beli segala jenis oat, cereal untuk sahur yang berkhasiat
5. Rancang jadual pengepaman yang lebih di waktu malam (sudah rancang pump sebelum tidur dan sebelum sahur boleh qiamullail sekali.. insya Allah)

Rasanya tu ja lah persediaan yang dibuat setakat ini.
Moga aku dapat berpuasa penuh tahun ni
maklumlah cik 'P' belum lagi keluar
amin

Ya Allah , permudahkanlah segala urusan hambamu ini.
Semoga cukup rezeki untuk anakku Raja Izz Shafiy.

amin
Ya Rabbal A'lamin

0 orang jalan-jalan di blog:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...