Tuesday, October 09, 2012

Penjual Telekung Sulam

Assalammualaikum semua

Lama rasanya tidak menjenguk sarang belog ku ini
Rindu nya dengan korang semua
Ada ke followers yang baca
Huk aloh perasan!

Semenjak berkecimpung dalam bisnes online nih
Banyak benda yang mau dibuat
Pekerja pun tiada
Saya lah bos saya lah pekerja
Cuma ada juga pekerja untuk tolong buat bunga ros tuh
terutamanya syria rosalinda tuh
byk tuh ros mau dibuat
mau terkehel jari jemari melilit kain chiffon tuh 
hehe


Memang saya busy dengan tempahan tudung, design tudung untuk setiap keluaran Hijabook
dan sekarang nih yang terbaru
pre-order telekung
memang serius cantik telekung nih
sebenarnya first beli untuk sendiri dulu
sekali sampai 
fuhhh memang berkualiti lah kain dia
tuh yang nak tolong jugak kengkawan fb kalau ada yang nak beli telekung
dah lah kain lembut sejuk
bersulam pulak tuh
ada beg lagi
harga pun berpatutan
ambil untung sikit jer.
beramal juga kan jual telekung nih
insya Allah

kat bawah nih lah contoh-contoh telekung yang saya jual
masa first time jual tuh sold out dalam semalam jer.
yer lah saya jual rm100++
dekat butik rm300++
mana tak laku

then saya ambik pre order pulak
yang nih pun macam pisang panas
sehingga saya terpaksa tutup pre order
takut terlebih berat
syukur alhamdulillah
pre-order batch 2 akan saya fikirkan
insya Allah kalau ada permintaan ramai saya akan buka


yang nih telekung yang terbaru
ada set telekung , beg dan sejadah sekali
material sutera thailand
lembut dan tebal

yang ni pulak kain cotton sejuk
memang superb la kualiti dia
sehingga saya beli dua
tuh pun kalau tak beli 4 helai







Okay 
tuh jer lah k

tata titi tutu
Assalammualaikum...

10 orang jalan-jalan di blog:

Eray Majid said...

nice blog dear :)

n cantiknya telekung, if nak order mcm mane ye?

http://welovesusuibu.blogspot.com/

norhanas said...

dear. actually ada buka pre order hari tuh. tapi dah tutup dear. u nak order banyak ker? nanti kalau byk permintaan saya akan buka order balik. kalau u dapat kumpul dalam 10 order pun boleh. :)

Anonymous said...

bole order 1 set ke?email sy pdafida@gmail.com

outbound malang said...

Nice blog :)
salam kenal sobat :)
bagi - bagi motivasi
semoga bisa jadi semangat
Senyuman adalah sedekah yang indah, karena dengan sedekah senyuman, manusia takkan pernah merasa berhutang apa-apa dan tak kan membuat orang lain merasa terhina
ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ....

Unknown said...


Assalamualaikum Tuan/Puan.

Mohon maaf pada Tuan/Puan untuk boleh iklan sedikit disini, semoga kebaikan hati Tuan/Puan untuk memberi izin iklan ini, menjadi amal ibadah disisi Allah SWT hendaknya amiin….

Salam dari Kita Holidays Travel & Tour Indonesia.
Kalau Tuan/Puan nak melawat ke Indonesia, jangan risau hati sila hubungi :

KITA HOLIDAYS TRAVEL & TOUR INDONESIA
Tour operator & Travel Agency

Sebuah serikat yang punya legalitas di Indonesia, memberikan pengkhidmatan tour ground handling di beberapa daerah yang favorit untuk di lawati. Kami arrange secara profesional dan dengan penuh rasa kekeluargaan, juga dengan harga tour yang sangat berpatutan sekali seperti ke : Padang dan Bukittinggi Tour, Aceh Tour, Medan Tour, Jakarta dan Bandung Tour, Jogjakarta Tour, Bali Muslim Tour dan sewa kenderaan.

Contact person : Amsyahril
Mobile : +6285263007445
E-Mail : am_holidays@yahoo.com / kita_holidays@yahoo.com / kitaholidays@yahoo.com.


Unknown said...

ASSALAM...SAYA NAK TANYA TELEKUNG KAIN COTTON NI STILL ADA JUAL LAGI X? KALAU ADA TOLONG EMAIL KT SAYA GAMBAR, HARGA DAN PANJANG TELEKUNG YA...TQ...NI EMAIL SAYA amira_teddy1@yahoo.com

Hanadabeauty said...

Canteq telekung, mcm berkenan tpi bru je bli satu ..hihi

Jemput ziarah my blog www.hanasihat.blogspot.com

Anonymous said...

In other words, the consumer is mad as hell and they're not going
to take it anymore. Regardless of which e -
Book reader you use, there are a lot of sources available to purchase your favorite fiction or non-fiction titles on the
Internet. But such efforts put in, painstakingly, were actually justified in the end as people would be getting these books and returning to their reading rooms for starting to read through what the author has put on paper this time around.


My web site ... cheap ebooks online

Ania said...

Salam kenal! Saya dari team Kumpulbagi.
Jika Anda mau share dan download files dengan gampang kunjungi page kami di: www.kumpulbagi.com
Semuanya gratis, cepat dan tanpa limitasi. Anda bisa upload sebanyak files (audio, video, pdf, jpg, dll.), membuat koleksi berkas dan bagikan dengan lainya.
Coba servis kami tanpa registrasi:)

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...