Tuesday, March 22, 2011

Jual tudung online

assalammualaikum

c.O.t.t.O.n

kebelakangan ni banyak sangat blogshop jual tudung kan
cantik2 pulak tuh
huh geram lah tengok

tudung kegemaran aku nak taw apa?
dah atas tuh dah hint dah
semestinya tudung cotton
whoahh lawa siot
senang dan mudah nak pakai

tak payah pakai kerongsang beb
just lilit pusing kepala
siap!
terus jalan 
gi shopping
gi keja
gi kenduri

lagi satu tudung cotton nih 
sangat lah sesuai di pakai ke majlis-majlis
tak kira kasual ka formal ka

tu lah kelebihan tudung cotton nih

jom nikmati keindahan tudung cotton nih
**sila abaikan model nya hihi

tudung nih best sangat taw terletak gitu 
tudung nih instant main masuk jek terus zapp masuk keta jalan!

tudung nih pulak ala2 pashmina tapi cotton jenis corak

nih plak jenis plain cotton i likeee ~~ 

nih pun sama ala mucuk baby IZzz

nih plak cotton yang ada benda2 bergantung kat hujung tuh
tak seswai kalau nak gi jenjalan bf kan anak 


for ur info
tudung nih langsung xpayah iron
ngam sangat ngan diri ku ini
yang sangat2 bz menguruskan anak
perlu masa seminit dua aja untuk bersiap

bestkan 
so korang rasa patutkah saya jual tudung cotton nih
jual murah2 jek
buat sendri mah


response please hik hik 
last skali
.
.
.
..
.
.
.




.
.
.

.
.
.
.
.
.
.nak jugak letak gambar baby Izz
mcam x lengkap pla blog nih tanpa gambar budak nih 
eheh :)

3 orang jalan-jalan di blog:

al-iklan.com said...

tahniah !!!produk yg sgt baik.skrg ni tudung berfesyen hampir mnjdi minat di bandar2 besar.dgn adanye tudung yg dijual oleh puan memudahkan lagi org ramai utk memiliki produk ini.ternyata sgt membantu.utk tingkatkan jualan sy cdgkan puan jual di web dibawah.Insyaallah dpt membantu.

http://al-iklan.com

Dhia Aliza said...

cntiknya tudung dan tuan dia....comey sgt2....:-)
http://dhiaaliza.blogspot.com/

Dila Gebu said...

wow, sangat bergaya mama izz nih

Jom ramai-ramai datang MYBLOGFEST

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...