Wednesday, June 08, 2011

Cupcake yang comellllsss

Salam semua...
Korang apa khabar pagi ni? 
Saya sihat. *ceh ada orang tanya ka? 
Harap korang sihat lah hendaknya ya hehe


So pagi ni awal-awal pagi sudah berjalan-jalan di blog-blog (blogwalking)
Maka terjumpa lah satu blog yang sangat comel
Blog dia nih memaparkan cupcake-cupcake yang dia buat. 
Kebanyakannya daripada fondant.
Kalau dah namanya fondant memang lawalah sebab boleh buat pelbagai bentuk mengikut kreativiti 


Kalau tak caya

korang tengok lah sendiri gambar di bawah nih. 





Lawa kan lawa kan. 
Kek Ipad tuh fuiyooohh
sangat teliti kan icon-icon atas kek tuh
comel betullah. 


Ok lah saja ja mau share sebab terlampau comel

ok dah. cukup lah dua keping gambar. 
Kalau hendak tengok lebih banyak yang comel-comel
silalah ke blog dia kat sini http://comelicious-cupcake.blogspot.com/


tata
sekian untuk entry kali ini




2 orang jalan-jalan di blog:

hamzah ian said...

fuhyoo.. kreatif... rase best tak??

hanazku said...

Eheh x pernah order actually. Terjumpa blog tuh semasa blogwalking :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...