Wednesday, October 13, 2010

Irama yang menenangkan jiwa




Maher Zain

Kali ni kita crita pasal penyanyi yang berasal dari Lubnan kalau tidak silap. Betulkan saya ya kalau silap. Takut nih nanti para peminat Maher marah neh ehehe. Korang mesti dah dengar kan lagu-lagu Maher ni. Kalau yang tak pernah dengar saya nak bagitau memang best lagu dia. Setakat ni saya baru dengar dalam 4-5 lagu dia. Semua pun superb! Dah lah lirik mendekatkan diri kita kepadaNYA Maha Pencipta. Irama nya pun sangat menenangkan jiwa. Insya Allah masa nak bersalin nanti dengar lagu dia. Harap-harap dapatlah kurangkan sikit kesakitan semasa bersalin nanti. Hubby dah pun dapatkan semua lagu-lagu Maher Zain ni. Pasnih nak letak dalam hp. So boleh lah dengar bila-bila masa. Baby pun boleh dengar sekali kan kan baby. Insya Allah.

Kat bawah ada video clip dia saya ambik dari youtube. Enjoy listening the rhytm & lyrics.
So touching.



Lirik dia sekali neh

INSYAALLAH
Everytime you feel like you cannot go on
You feel so lost
That your so alone
All you is see is night
And darkness all around
You feel so helpless
You can’t see which way to go
Don’t despair and never loose hope
Cause Allah is always by your side
Insha Allah x3
Insya Allah you’ll find your way
Everytime you can make one more mistake
You feel you can’t repent
And that its way too late
Your’re so confused, wrong decisions you have made
Haunt your mind and your heart is full of shame
Don’t despair and never loose hope
Cause Allah is always by your side
Insha Allah x3
Insya Allah you’ll find your way
Insha Allah x3
Insya Allah you’ll find your way
Turn to Allah
He’s never far away
Put your trust in Him
Raise your hands and pray
OOO Ya Allah
Guide my steps don’t let me go astraYou’re the only one that showed me
the way,
Showed me the way x2
Insha Allah x3
Insya Allah we’ll find the way

2 orang jalan-jalan di blog:

NADHIRA said...

Loike!

Anonymous said...

tgah serabut...
tgok lirik neh btol2..tenang sket...
huhuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...